Klona mig nu!

Att ha ett barn på neonatal måste vara kämpigt, vi har tre. Alla mår över lag bra men eftersom de kräver olika värd så har de tills sent i går kväll legat i olika rum. Svante och Charlie låg först tillsammans men sedan behövde C läggas med respirator och fick då byta rum, som "tur" var till Tuvas så de har vart två olika rum hela tiden åtminstone. De äter var tredje timme via sond och nu är det full rulle med att få igång produktionen så jag pumpar för fullt. Än så länge kommer det bara några ml/gång men snart hoppas jag.. Man vill ju vara hos alla tre samtidigt och hela tiden men det är omöjligt och emellan måltider och skötning ska vi hinna prata med läkare, äta själva och jag ska pumpa. Sen är jag inte helt läkt ännu och har mycket ont. Fast inte när jag är med barnen, då känner jag ingenting men så fort jag är på rummet på BB så börjat smärtan tillta. Psykologi, ja det är konstigt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0