Småttingarnas rum

Håller på för fullt att fixa med bebisarnas rum och nu är vi snart klara. Hittade praktiskt nog en lekhage på Barnens Hus för 299:- (hade kostat 1299:-) som blev perfekt som säng till alla tre, där de kan ligga tätt tillsammans ett bra tag. Den är mer fyrkantig än vanlig spjälsäng, jag är supernöjd! Nu ska den få sängkläder och kuddar som min fina syster har sytt.
Sen är jag äntligen klar med alfabetet som täcker nästan en hel vägg. Det har tagit låååång tid att samla alla olika sorters bokstäver och sen målat eller klätt in i mönstrade ark, men jag är mer än nöjd med resultatet.
Och så har jag köpt två fina affischer från Little Studio som säljer mycket fint till förmån för Rädda barnen på deras webshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0