Svullo

Imorse vaknade jag av att min högra hand värkte och jag fick en Flashback till graviditeten med Isa när jag i slutet fick karpaltunnelsyndromet. Det började med diffus värk och svullnad för att sedan gå över till bortdomnande fingrar och helt utesluten rörelseförmåga i nåda händerna. Ont som gatan gjorde det också. Usch, hoppas det inte är början på det handikappet också nu. Sen när jag gick upp så insåg jag att mina fötter också var supersvullna, tyvärr har det inte gått ner under dagen och jag tänker såklart på det värsta; havandeskapsförgiftning..! Svullnad är ju ett av varningstecknen på det och som jag sagt innan så ligger jag i riskzonen..
Sen ringde min läkare och bytte tiden för tillväxtultraljudet på fredag till måndag också, han frågade givetvis hur allt var och jag berättade om kramperna i magen jag hade igår och i förrgår men det verkade inte bekymra honom men så glömde jag helt av att berätta om mina svullnader typiskt nog. Jag får nig ringa min barnmorska imorgon och se om jag bör komma in på kontroll.
Alltid är det nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0